21 בפבר׳ 2017

היריד בקסטרא -מפגש של מיטב המעצבים!!

שלום לכולם!!

הפסטיבל בקסטרא אומנם כבר היה, פוסט זה יסכם את החוויה הנפלאה שהייתה לי והמפגש הנהדר עם המוני המעצבים המוכשרים והמיוחדים שפגשתי, והכל תודות ליריד, ולהוגות הרעיון, חגית הורנשטיין וזאזא כהן שארגנו וייחצנו את הפסטיבל בצורה נפלאה!!

הפסטיבל אירח עשרות דוכנים של אופנה, אקססוריז והום סטייל, הרצון היה להעביר את המסר של סוף שנות ה-60, של וודסטוק ,ילדי פרחים, ימים של אהבה ושלום -peac & love.


ערכנו סיור בין הדוכנים והחניות והכרנו את המעצבים והיוצרים.
חנות התכשיטים ANEMONE שנמצאת בהקמה, שייכת לצורפת אילנית, היו שם בנוסף לתכשיטים גם חוגי צורפות וסדנאות. אהבתי מאוד את הטבעות - אוהבת אבנים.




אתי'קה - אתי רפואה יוצרת שרשראות מבד, השרשראות כולן מיוצרות מבדי לייקרה בשלל צבעים ושילובים מעניינים. הבדים עמידים ואינם דוהים.
לכל שרשרת סוגר מגנטי איכותי בציפוי עמיד. שפשוט ונוח לשימוש.אני מאוד אהבתי את הרעיון והצבעוניות ,הן מאוד נוחות וקלות , תתרשמו .




מעצבת מוכשרת נוספת נטע רמון מראש פינה ,אישה יפה ומיוחדת ,הבגדים בעיצובה הם טבעיים בלבד, בעיקר כותנה, פשתן ומשי. נטע מקפידה על גיזרות.  נשיות ומחמיאות, בעיקר במראה של שכבות , מראה רומנטי.
אני אהבתי מאוד  וגם הצטלמתי עם נטע שמלבישה אותי בז'קט פשתן נהדר שלה.
מאמינה שעוד נהיה בקשר ..





החנות "רז פלוס ערוגות הבושם" החנות הראשונה של חברת "רז פלוס ערוגות הבושם" נפתחה במרכז הכרמל ע"י לימור ומאיר סיסו ומאז היא משמשת כאבן דרך בנוף הכרמלסיטי ומקום עלייה לרגל לחובבי בישום, קוסמטיקה ומוצרי שיער. לפני כמה שנים נפתחה חנות נוספת בקסטרא ואילו השבוע היא עברה ל"פריים לוקיישן", לחנות גדולה, משופצת ומוארת.
החברה  עוסקת ביצור, יבוא, שיווק והפצה של בשמים, קוסמטיקה ומוצרים נלווים והיא היבואנית הרשמית של מוצרי פרנק אוליבר בישראל. הבעלים דוגלים במתן שירות מעולה, מאמינים במוצרים איכותיים ויחודיים וגאוותם היא על המחירים האטרקטיביים.



ועכשיו גם אופנה המשכתי לאליאנה ,מי שעוקב פה בבלוג מכיר את אליאנה  ממסגרת גילדת המעצבים,
אליאנה מעצבת  נהדרת ומיוחדת ,הקולקציהמושלמת ,אוסף  של בגדים מיוחדים ,מבדים נופלים ונעימים שאני תמיד נהנית לראות ולמדוד .



השמלה נהדרת -לי לא היה כח להוריד את המכנסיים... 

מעצבת מוכרשת שהיא כבר חברה גלית רונדין תראו איזה אוסף תכשיטים נדיר, הכל פיסים שלא תראו אצל אף אחת -היא גם משלבת תכשיטים ויוצרת מהם קולז'ים מיוחדים .






 המעצבת האחרונה לפסטיבל זו שני  שגב - מעצבת אופנה שחקרה את הסגולה? וקיבלה מהסגולות גם השראות, מדדתי  ווסט  מיוחד 
בטוח עוד  תשמעו גם עליה . 




ולסיום כמה ששמחתי לפגוש את העוקבת שלי בבלוג  ורדה שתמיד כל כך מפרגנת. תודה מקסימה 


הכרתם  היום הרבה גם אני . תודה לכולם !!



עקבו אחרי בפייסבוק:
תוצאת תמונה עבור ‪facebook icon‬‏
ובאינסטגרם:


תגובה 1: