24 בינו׳ 2016

כל אחת והסגנון שלה והכל בprofil !!

שלום לכולם!!

אירוע עם בלוגריות אופנה הוא תמיד כיף , האירוע התקיים בחנות בקניון בעזראלי של רשת האופנה פרופיל ומי שלא מכירה אני ממש ממליצה לכן לבקר ולהכיר , בואו תתרשמו.  
שנכנסים לחנות יש אווירה של בוטיק,כזה שמביא מגוון פריטים מיוחדים וזו כבר פתיחה מצויינת ,הרבה יותר אישי  ואינטימי ,  אני מצאתי שם מגוון רב של סגנונות ואתן כבר תבינו למה הכוונה והייתי בשמחה הולכת הביתה עם הרבה מהבגדים...
יש הרבה בוהו שיק, סריגים גדולים ופרוותיים, מגוון עצום של קרדיגנים ועליוניות באורכים שונים, שמלות ,מכנסיים   ולהשלמת הלוק , צעיפים, תיקים, כובעים ,שרשראות, כלומר אפשר  לצאת עם לוק מושלם . 
אני בחרתי כמה לוקים להראות לכם בסגנונות שונים ולאירועים שונים..
הראשון שבחרתי הוא אאוטפיט מושלם לחורף שמלת סריג כיפית , מחממת ,חופשית ועליה הוספתי גם עליונית ארוכה.שמתם לב שהתאהבתי בה העונה-אין ספק .





סלפי עם ליאת גרין הסטייליסטית -היא מקסימה!

לוק שני, ערב קצת נצנוצים ,הקלאץ -הורס 



יפות ביחד!!
לוק שלישי ,קלאסי רומנטי, חצאית פליסה שחורה  א-סימטרית וחולצות מענינות שעושות את הלוק , אני מאוד אהבתי את הירוקה -השרוול המיוחד עם הפליסה.. .אני  חושבת עליה.




אני התאהבתי בתמונה הזו 



הלוק האחרון בוהו שיק-לדעתי יצא ממש מוצלח!!








מה דעתכן? נכון שיש הכל מהכל אני יצאתי עם השמלת הסריג הראשונה ומכנסיים  חצאית שלא הצטלמתי איתם, בטוח  תראו כל מי שעוקבת .ועכשיו שכתבתי את הפוסט ממש מתחשק לי את החולצה הירוקה ,אבל הרי אין לזה סוף.

תודה מיוחדת לאיילת מנהלת הרשת שצילמה אותי את התמונות היפות שאתם רואים  ועל ההזמנה בכלל,היה לי כיף !!


נשים יקרות מי שעדין לא  הצטרפה לדף הפיסבוק שלי מוזמנת 
וכמובן לחשבון האינסטגרם instagram.com/fashionlimor


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה