29 בנוב׳ 2014

שמלת מקסי קיצית לחורף!



שלום לכולם!


את השמלות הקיציות אין צורך להעביר ארון כשמסתיים הקיץ . הן יכולות לשמש אותנו באופן  מושלם גם בחורף, במיוחד שהחורף שלנו הוא לא קיצוני למעט כמה ימים בשנה.
הפעם בחרתי בשמלת מקסי מבד נשפך ומחמיא ,כשמדובר במקסי מספיק שנוסיף  גרביון מחמם ,מגפון או מגפיים גבוהים לחימום החלק התחתון.
עליונית (המגוון הוא עצום) או סריג ארוך מעל ההשמלה לחלק העליון ואנחנו מוכנות לשיא החורף ולבושות בשיא  השיק. 

על מקסי כבר כתבתי פה,פריט נהדר להסתיר את כל מה שנרצה במיוחד שהוא מבד שנופל על הגוף ולא צמוד מדי ועם העליונית מעל ,יצאנו מושלמות.

הלוק של היום הוא פרגון גדול למעצבות ישראליות את השמלה עיצבה karen avishar
בדף שלה היא כותבת :"הגזרות שלי מותאמות למגוון רחב של נשים, ובקווים נקיים וקלאסיים ומתאימים גם ליום יום וגם לערב, בשילוב האקססורי המתאים."- משפט מדויק למה שרציתי לכתוב על השמלה הזו. קניתי אותה בחנות בשם ניצה & מאשה שנמצאת בדיזנגוף 154 ,חנות על טהרת מעצבים ישראלים -אוסף רב של מעצבים בחנות אחת ,באמת תענוג והמבחר  גדול.
החלטתי שאני רוצה את השמלה בלוק יום יומי ,אך היא בקלות יכולה להיות גם לערב , עם עליונית קצת יותר הדוקה ויותר מנצנצת ,נעל או מגפון על עקב דק ותיק קלאץ אלגנטי.




















ופרגון  נוסף מכל הלב למעצבת ליזה ארזואן אומנית תכשיטים ,אחת התמנות הראשונות ששמתי כשפתחתי את הדף בפייס היתה שרשרת שלה, אני מאוד אוהבת את הסגנון , גם דומננטי וגם רגוע -שילוב שקשה להסביר במילים.




כל פיס הוא מיוחד בדרכו, התכשיטים הם שילובים של עור עם מתכות -צורות גיאומטריות שונות שנעשות בטכניקות צורפות שונות. אני התאהבתי .







 לא לשכוח  לנצל את השמלות הקיציות -אולי נצליח לחסוך כמה שקלים ..

מה לבשתי
שמלה - karen avishar
שרשרת -ליזה ארזואן אומנית תכשיטים
כובע- Forever 21
נעלים-Forever 21
עליונית -קסטרו
צמיד- vivi
טבעת כסף-גראס
טבעת  נוספת -יוון.
תיק -מצאתי בבית.

ואתן שעדיין לא  הצטרפתן לדף הפייסבוק עכשיו זה הזמן דף הפייסבוק, לחצו אהבתי ותהנו  מהרבה אופנה.

3 תגובות:

  1. פוסט מהמם! מאיפה משיגים טבעת כסף כמו שיש לך בתמונות?

    השבמחק
    תשובות
    1. הטבעות האלה מגראס -יש שם הרבה טבעות כסף מיוחדות ויפות

      מחק